07 Mar 2021
Service centrum
»
Kennisbank
»
Ik heb de betaling voor mijn verlenging zeer laat uitgevoerd. Wat kan ik doen?
Ik heb de betaling voor mijn verlenging zeer laat uitgevoerd. Wat kan ik doen?
Oplossing
Wanneer men de procedure wenst te versnellen voor het verlengen van uw domeinnaam en/of account kan dit met een bewijs van betaling.
Een bewijs van betaling kan u doorsturen naar
administratie@alfanet.be
.
Uw bewijs wordt later per mail goedgekeurd.
Let op !
Een bewijs van betaling moet een screenshot zijn van uw betaling on-line of een scan van een document van uw bankinstelling met stempel en een handtekening.
Artikel details
Artikel Nr.:
40
Aangemaakt op:
17 Oct 2006 07u39
Dit antwoord heeft me geholpen
Dit antwoord heeft me niet geholpen
Commentaar is uitgeschakeld, u kan steeds e-mailen naar support (at) alfanet (dot) be.
Terug
Inloggen
[Wachtwoord vergeten]
Emailadres:
Wachtwoord:
Onthoudt mij:
Zoeken
-- Volledige helpdesk site --
Kennisbank
Downloads
Troubleshooter
Artikel opties
Reageren
Artikel printen
PDF Versie
Email Artikel
Toevoegen aan favorieten
Home
|
Registreren
|
Een ticket aanmelden
|
Kennisbank
|
Troubleshooter
|
Nieuws
|
Downloads
Taal:
Nederlands
English (U.S.)
Help Desk Software door Kayako eSupport v3.70.02