07 Mar 2021 
Service centrum » Kennisbank » Technisch
Kennisbank categorieën
De kennisbank is onderverdeeld in verschillende categorieën; selecteer a.u.b. een categorie waarin u bent geïnteresseerd. U kunt ook de volledige kennisbank doorzoeken door zoekwoorden op te geven in de navigatiebalk naast deze tekst.

 Scripting (3)

 Artikelen
 Waar kan ik terecht voor een technische vraag ?
 We vragen klanten die een technische vraag hebben ons steeds te contacteren via support@alfahosting.be. Onze technische dienst werkt met een ticket support systeem zodanig dat uw vraag snel en efficiënt kan behandelt worden. Zo kan u ook een ticket opene
 Hoe kan ik jullie bereiken in geval van nood ?
 Alle servers van AlfaHosting zijn aangesloten op een monitoring systeem. Onze technische dienst wordt verwittigd per SMS bij downtimes. Mocht u toch een dringend probleem hebben met de technische werking van onze servers kan u ons 24/24 uur bereiken via S
 Hulp op afstand
 We doen hier altijd ons uiterste best om u zo goed mogelijk telefonisch of via mail verder te helpen. helaas lukt dit niet altijd voor 100% procent en is het dan efficiënter dat we uw toestel overnemen. Dit kunnen we met onze hulp op afstand tool Teamvi
 Wat is DNS-cache en hoe leeg maken?
 Wat is DNS-cache? DNS zorgt voor een vertaling van een domeinnaam (vb. google.be) of hostname (vb. www.google.be) naar een bepaald IP-adres en omgekeerd. Dit proces is vereist om websites te bezoeken. Echter kan dit ook tijd innemen waar nieman
 Terug
 Inloggen [Wachtwoord vergeten] 
Emailadres:
Wachtwoord:
Onthoudt mij:
 
 Hoofd categorieën
 Zoeken
Home | Registreren | Een ticket aanmelden | Kennisbank | Troubleshooter | Nieuws | Downloads
Taal:

 Help Desk Software door Kayako eSupport v3.70.02